måndag!

måndag, ny vecka & nya läxor.

började med idrott, hade rugby, fast jag var inte med pga träningverk i ljumksar och mage(rutorna) och arm. haha gud jag låter som nån sjuksköterska typ! sen hade vi fysik, svenska, engelska och matte. dagen rullade väl på rätt bra tycker man iallafall.
jag följde med moa hem direkt efter skolan, provade pjäxor till womme! (romme, fast på östgötska) sjuk kul ska det bli, jag moa och evelina, tre noobs ute i backarna! oj oj oj hur ska detta sluta?! hihi
sen gick jag hem till papput och hämtade pengar och sen upp till gårn för att betala, sen hem :)
känns jävligt gött nu när man är anmäld! :D
förövrigt så måste jag plugga ikväll med...

  • onsdag; so läxa, matte prov, svenska uppsats (prov)
  • torsdag; spanska prov, engelska läxa, fortsättning på uppsats
    uschaaaan!

+ på allt de där är träning tisdag, onsdag och kanske fredag(?) och match på lördag och söndag ( båda hemma ) och ett konfirmationsläger! ojojoj...




puss / r.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0