me encanta español

heelt vanlig skoldag idag, as usual.
hade SO, sen matte. sen hade vi språkval, spanska. fick reda på proven, MVG! göddigt. om det är. sen hade vi nått ordbokstest, det var ganska lätt det också. dagen rullade på med svenska, fysik och syslöjd. min andra lovikka vante är halv-vägs gjord nu, riktigt kul är det! efter skolan gick moa och jag hem till M & M och åt, sedan direkt till träningen. den var rolig, förutom att jag stukade lillfinget. men det är bra nu tror jag - sånt tillhör ju.
känner mig så jävla övertränad, eller vad man ska säga, har tränat och spelat handbollsmatcher nu i 2, snart 3 veckor. det går i ett just nu. kommer sakna't som fan när säsongen är slut, men ändå skönt att bara ta det lugnt, och hinna med skolan. fotbollen har ju börjat med, men har bara tränat 1 gång, och den gills knappt inte.

sitter hos mamma nu. vi har lämnat skidorna på jockes och ätit. köttbullar och makaroner, gott. måste göra SO läxan som var tills idag, och matteläxan. kanske sticka lite på mina fina vantar, kan ju kolla lite på TV samtidigt.
i helgen har vi 2 hemmamatcher, också dom sista. så kom och kolla nu! på lördan är den 11.00 mot Ramunder och söndan 12.20 mot Finspång. pepp är jag. redan.

I miss you babe, and i don't wanna miss a thing.

puss / rebecka


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0