skol-DM

igår var det fotbollsträning, riktigt länge sen! den slutade 8. efteråt duschade vi och jag glömde bort tiden, så jag ringde mamma och hon sa att jag skulle gå hem till mormor & morfar så skulle hon komma. mamma kom typ 9, vi va där till kvart över, sen åkte vi in till malmslätt & hämtade jennifer. klockan var 10 innan vi kom hem och jag var JÄTTE trött!

därför vaknade jag kvart i 7 imorse och var trött så in i helvete om man får säga så!
fixa iordning mig och åt, sen till skolan. vi hade hemkunskap, och idag var det teoretiskt prov. vi fick göra vad vi ville med köttfärs. jag gjorde pannbiffar med potatis & brunsås. det blev faktiskt gott. sen klockan 11 åkte vi handbollstjejer fast utan moa magnusson, linnea aktanius och evelina peterson in till lkpg, ekholmshallen, och spelade skol DM. förlorade båda matcherna, mot ekholmen med 22-10 och mot berzan med 13-9 tror jag?
åkte sedan hem och åt och kollde lite på Offside. snart måste jag plugga lite, fysikprov och bildinlämning på fredag!
förresten så har jag anmält mig på mopedutbildning den 3 maj nu! riktigt skönt att jag har anmält mig nu...
pusssen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0