tisdaag!

gick upp klockan 6 idag för att åka till Hallsberg med pappa ( prao). vi skulle fixa en värmepanna som inte fungerade. kom tillbaks till jobbet runt 12. jobbade till 4, hade inte mycket att göra idag, så de va inte så kul. men jag ska nog endå söka sommarjobb där, man tjänar ju bra!
nu sitter jag och kollar på mopeder och mopedutbildningar. ska gå på LL EU-mopedutbildning med nicklas, men vet inte om vi ska gå 5 juli eller 31 maj?! jag tror det blir den 5 juli, det är ju bara 2 veckor efter födelsedagen.
mopeder har jag också hittat några, man måste ju nästan köpa dom direkt eftersom dom säljs så snabbt, men jag har inga pengar, eller inte så mycket iallafall.
ikväll ska jag bara ta det lugnt och kolla på andra avenyn. skönt utan läxor är det .

pussen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0