bästa på länge

ja nu var det ett tag sen igen, men jag hinner ju inte med allting, somsagt.
i söndags spelade vi match mot motala och vann med 18-15. riktigt skönt. att det var. så nu ligger vi 3:a :)

i går var det skola och sen gick jag hem med moa och fixade de sista inför romme! träning var det sen, kul.
efter träningen cyklade moa och jag till cg och köpte matsäck tills idag.

och så till idag:
gick upp tio i fem, fixade mig och åt lite och packade det sista. sedan upp till skolan, och sen åkte vi. resan tog typ 3 - 3,5 timmar, men kul var det! kollade på white chicks haha, så bra!
när vi kom fram åkte vi massor, kommer bilder!
åkte hem 4, och kom hem runt 8 :) resan hem hade moa och jag as flumm - haha så kul!

tack alla, längtar redan till nästa år!


jag och bästa


evelina och moa


lisa


julia och felicia


GRATTIS IDA , 16 ÅR IDAG! :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0