måndag och studiedag

idag är det studiedag. som. jag. älskar.
vaknade klockan 11. det är så skönt att veta att jag kan ligga kvar och sova hela dagen om jag vill. men snäll och omtänksam mot min mamma som jag är, gick jag upp. och åt frukost, och d i s k a d e. sedan strök (?) jag. gud vad jag är bra! hon har tur som har mig. jag har gjort alla frågorna på hemkunskapen, nästan. jag kan inte dom, och kommer inte kunna imorgon heller, när jag sitter där på stolen med läxförhöret framför mig. neej. hela dagen har varit bra. men jag hatar vädret! hela lägenheten är helt grå och tråkig för att det är grått och tråkigt utomhus. var det inte sommar nyss? om det inte var det, så borde den tamejfaan komma nu. fotbollsträning står på schemat också, halv sju. den slutar 8 o'clock. undrar hurifasen jag ska klara det med min träningvärk i mage, ben, rhoompa, och alla övriga ställen. ojojoj.  på tal om fotboll, så hade vi match igår. mot tallboda. förlust med hela 7-2! jag gjorde mål! fortfarande stolt. där har jag bott när jag var liten. det kommer upp mycket minnen när man åker igenom alla gator till planerna, och när det kommer folk som hälsar på mamma. det var ju trots allt 9 år sedan jag bodde där, i tallboda.

igår kom moa till mig på kvällen, vi gick till McDonalds. det tog nästan 1 timme, men då har vi köpt godis också. (eller hon gjorde det) väl framme köpte jag mig pommfritt (stavfel, jagvet) och en dipp. moa köpte en blåbärspaj. och en dricka. sen kom 4 coola tjejer med namn som victoria, hanna, josefine och jonna. dom satt med oss och vi flummade till tusen. sen fick vi skjuts med cykel hem. moa åkte hem från mig 11. då somnade jag.

den här veckan ska jag f ö r s ö k a att vara lite mer aktiv. (hihi) fast jag vet inte hur, jag har fotbollsträning mån och ons. och handbollsträning tis och tors. + 2 kilo plugg inklämt nånstans däremellan.

jag har även fått klagomål av en viss victoria om mitt senaste inlägg då hon menade att det verkade som om både madde (syster) OCH emelie fyllde 20 år. så var det ju inte. självklart fyllde emelie 15 och madde 20. nu är det uppklarat och alla förstår, som har ett IQ på över 60. (synd victoria, du förstår fortfarande inte...jobbigt...)
nu har jag skrivit ett långt inlägg, som ersätter en hel veckas nästan. men bara nästan.

Kommentarer
Postat av: VICTORIA

FAIL, mitt IQ ligger på 140 ;) suck on that :D

2009-05-17 @ 12:24:07
URL: http://victoriaisabell.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0