svenskaplugg i solen

sitter vid datorn på altanen. ska egentligen inte sitta vid datorn nu i det här fina vädret - men jag var tvungen att kolla upp lite fakta om en författare.
är hos pappa nu, han hämtade mig hos mamma förut. jag har klippt gräset, duktigt! funderar på att gå ut och springa också, det behövs verkligen! men först måste jag jobba med svenska arbetet ett tag. idag/ikväll ska jag nog va med moa tror jag, vi får se vad vi hittar på! är väl ute med tanke på vädret! (#)
kan ju berätta om igår när jag endå håller på!

jag, emelie, linda, johanna och johanna gick till moa där vi grillade och myste. sen gick alla tjejer utom jag och moa till tåget, dom skulle åka till skänninge. då gick moa och jag runt i mantorp, och mötte alla killarna, dom skulle åka moppe till skänninge. så då åkte vi med dom! fast de var inte alls kul där så vi åkte hem efter ett tag, va bara där typ i en och en halv timme eller nått sånt. när vi åkte moppe hem höll jag på att frysa ihjäl seriöst! det var så jävla kallt! mina fötter va helt döa! *östgöte?* hihi
bilder från igår kommer antingen inom några minuter eller ikväll , eller någon annan dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0