uppdaterad!

har varit en kanonbra helg med massa snygga handbollsmänniskor i ett soligt hallsberg. cupen blev ju inte sämre av att mantorps brudar kom enda till kvartsfinal i A-slutspel! dock förlorade vi matchen, mötte Skuru, ett av stockholms bästa handbollslag, så det var bara att kämpa på , 12-16 blev det. inte illa pinkat för oss!

seriespelet:
mantorp - BK Heid  16-16
mantorp - årsta AIK  39-5
mantorp - Spårvägen  22-12

a-slutspelet

sextondelsfinal:
mantorp - åstorp  12-5

åttondelsfinal:
mantorp - Backa HK 95  11-10

kvartsfinal:
mantorp - Skuru  12-16

så. kopierade resultaten från min bdb. orkar inte skriva det igen! mycket bra kämpat tjejer!
jag bombade in hela 25 mål på cupen smmanlagt (ungefär) och jag är nöjd över min insats faktiskt.

idag var det skola som vanligt. åkte till BT och hade studiebesök. riktigt kul var det, inte som man trodde. det var en "truckshow" och de visade filmer och sånt. sedan tbx till skolan och ha idrott + klf. tid. slutade kvart i 2, gött.
nu måste jag plugga in lite könssjukdomar, har sexualkunskapsprov imorrn. good luck to me!



jason castro - somewhere over the rainbow
den är gammal - den är bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0