i'm okay

klockan är drygt halv tio och jag är jättetrött. även fast jag har fått en extra timme sömn. men jag mår inte helt bra, hoppas bara inte jag håller på att bli sjuk. för det passar INTE!
idag har jag inte gjort något speciellt, förutom att kolla på handboll. men det är väl det söndagar är till för. och så har jag kollat på oc. fyra avsnitt faktiskt. nu är det bara två avsnitt kvar på säsong tre så imorgon vet jag en sak jag måste göra och det är att åka och låna säsong fyra av josse!

lovet börjar på riktigt imorrn, och det ska bli grymt skönt. är så jävla skoltrött. i veckan hade jag inte tänkt göra så mycket mer än att åka till stan och träna. plugga lite måste jag göra med.

bild får ni ingen för det har jag inga nya. bara gammalt skit. om man får säga så. men det får det väl bli ändring på. nu är frågan om jag ska kolla på de två sista avsnitten på säsongen nu ikväll eller om jag ska spara dem tills imorrn... jag kollar nu!

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0