kanelbullens dag

jag sägert igen - förlåt förlåt förlåt för uppdateringen, men jag har så mycket att göra och har inte haft riktigt lust med det här nu den senaste tiden. men igår var jag iallafall i stan. igen. jag behövde ju fortfarande skor så vi skulle åka och köpa det. men jag hittade inga, typiskt. så jag köpte istället en stickad kofta (behövdes!) och så köpte jag en svart klänning och matchande smycken till Club Sensation! är sjukt pepp på det, bara 12 dagar kvar nu.

idag säger vi grattis till kanelbullen, fast jag har inte ätit nån. gills det om man har ätit äppelkaka med kanel?
vi spelade handbollsmatch förut, seriepremiär. jag fick rött kort, grattis till mig.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0