09-09-09

hej bloggen. idag är det den nionde september tvåtusennio. det är tufft tycker jag. fast jag missade kl 09:09 imorse så lite besviken blev jag haha.. jag vill inte säga att jag är en sån som tror på såntdär men jag gör faktiskt det lite. man vet ju aldrig?

jag skulle ju egentligen tränat fotboll idag, som var riktigt länge sen! men jag mår inte så bra så känner att jag skippar att köra ute nu, vill verkligen må bra tills träningsmatchen mot Motala på lördag morgon! så istället har jag legat i soffan och kollat på ett O.C avsnitt, och kollat på gårdagens Idol-avsnitt på datorn. nu är det reklam på 4an men straxt börjar andra halvlek i Sverige - Malta matchen! HEJA SVERIGE!
jag missade ju förra matchen, och också Zlatans mål! jag ville se det känner jag nu i efterhand, men det finns säkert på youtube! ;)

efter fotbollen väntar Idol på mig, men emellan det ska jag äta och packa upp mina saker, åkte till mamma förut så nu är jag i Mjölby! nej nu börjar det igen, hörs.


vilken bild passar bättre nu än den här? hihi


Kommentarer
Postat av: adam

NAZZEJÄVEL! :)

2009-09-13 @ 22:11:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0