14 september

nu är det skola igen och det är faktiskt rätt okej. det blir mycket läxor och prov och sånt nu ett tag men så äre. eftersom alla mina bästa tjejer är i skolan så är det ändå tummen upp!

har tränat handboll idag, i de nya skorna. det gick bra för dom va jättesköna och bra. nu har jag gjort matteläxan. även fast den är till fredag så är det ju bra att ha den gjord. duktigt rebecka

ikväll är det lugnt och det är skönt. glömde min skönaste tröja hos pappa kom jag på nu så den kanjag ju inte ha imorrn. grääääjt


slänger in en bild bara för det. observera slänger, jag ÖSER in den !

Kommentarer
Postat av: victoria

ja jag är dö less på att ja inte kan åka. jag vill så gärna dit :( CRY CRY

2009-09-14 @ 20:51:50
URL: http://victoriaisabells.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0