En till i mängden

blir ett snabbt litet inlägg nu då. skolan var helt okej, ganska kul faktiskt. speciellt på musiken. linda och jag är busiga, så nått högt betyg där blir det nog inte.. haha men det kan nog jobbas upp isf!

nu ska jag snart ner till klämman och träna, sen efteråt hem till mamma. jag måste plugga ikväll!! hatar att vara ute i det sista med det men så är de nu endå eftersom jag glömde so boken i skolan innan helgen.

matchen igår gick ganska bra även fast vi förlorade med 5 bollar. jag är nöjd med mitt spel, gjorde ett mål. det  var riktigt kul att spela med damerna, ett annat lag och spel än sitt egna. hoppas på fler matcher med dem!



lagom oseriös !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0