make that change

hej bloggen.
har precis ätit nu. pappa gjorde nått med kött, det heter nått konstigt men det var gott!
han är jätteduktig på att laga mat!

dömde förut på förmiddagen, 450 kronor +. så jag och moa åkte till citygross och köpte hårfärg till mig, det är verkligen på tiden att jag färgar det nu. min snälla syster ska snart färga det på mig. hoppas det blir bra! det ska bli mööörkt. mocka chokladbrun heter färgen. k a n s k e kommer en bild efteråt. om ni har tur!

och ikväll blir det nog lugnt tror jag. är rätt trött efter allt dömande idag. jag var ju ute i 4 timmar och det är väldigt kallt, och jag är redan lite förkyld så jag tror det blir bäst att vara hemma ikväll!




ta aldrig något för givet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag ääääälskar bilden! (L)

2009-09-29 @ 19:09:31
Postat av: Anonym

/ linnea

2009-09-29 @ 19:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0