söndag

hej bloggen. klockan är lite över tolv och jag ligger fortfarande kvar i sängen.. har kollat på de 2 andra avenyn avsnitten, så nu ska jag gå ner och göra lite frukost.

igår städade jag rummet och rensa lite, det tog ca 4 timmar.. ok, det skulle tagit kortare tid om jag inte varit så seg men endå. fast det var värt det för nu är det jätterent och fint. spelade ju även träningsmatch mot Motala igår, förlorade med 2 bollar. fast det var inte samma lag som vi mötte förra helgen, de hade tagit ner 5-6 a-lagsspelare. så det måste vi tacka för att de var tvugna att göra!

nu måste jag hitta min SO-bok. har prov på onsdag och jag kan inte hitta den! hoppas inte att den är kvar i skolan bara..

ikväll eller snarare halv sex ska jag spela match med damlaget, säsongspremiär!! jag är sjukt pepp att få spela med dom!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0