värme den 1 september!

hejsan bloggen. kom hem för ungefär en halvtimma sedan. idag var det lika roligt som igår på Praon, om inte roligare. det var mer folk idag och nästan alla satt ute också. jag gjorde min TABBE när jag höll på att ramla när jag snubblade i en liten trappa bland allt folk. Pinsamt!

nu ska jag packa mina saker och sedan åka hem till Mantorp. Pappa och Madde kommer hem imorgon och jag har verkligen saknat dom! ska bli kul att se bilder från Grekland och hur de har haft det!

ikväll är det handbollsträning, sent idag. åtta till halv tio idag med killarna, skitkul! och med vår handbollsskiva så blir det som pricket över i:et, perfekt!

höll på att glömma att det är den första september idag, höstmånad... men jag blev glad av att det var så varmt och skönt ute idag! det behövs det också.


slänger in en gammal bild bara för att !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0