we love shoes

hej bloggen. har tränat nu på morgonen. hatar att gå upp, att inte få sova ut. men det är skönt efteråt. nu är klockan snart halv 2. jag ska äta nått och sen ska jag ner till Klämman och döma. f-99-00, skönt att döma småtjejer, det är inte så många som vågar klaga på domaren då! ;)

igår var det "fest" hos Jessica. det skulle väl varit fest men det var inte så mycket till fest tycker inte jag. jag kom på igår att det var längesedan jag var på en riktigt rolig fest!

Jag måste fixa mitt bankkort också. har ett konto men inget kort! så då är det ju ganska onödigt... men jag orkar inte ta tag i det, fast jag borde. imorrn kanske. för jag vill köpa några snygga höstskor. har hittat några på H&M, som inte är alltför höga! men grejen är att jag säkert inte komer använda dem så ofta. men jag vill endå ha!


                        
är mest sugen på de översta, fast vet ej om de ska va svarta eller bruna?
ojoj vilka problem man har ! ;)

hörs!

Kommentarer
Postat av: Linnea

de bruna :D

eller de svarta...

okej, jag vet inte :D

puss!

2009-09-06 @ 00:38:29
URL: http://linneeaerika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0